10 septembrie 2009

Glucoza este un compus organic


Cat de subtila a trecut vara asta..parca acum 2 zile ma bucuram de soarele lunii iunie. Cum era un cantecel, pe care, apropo-il ador:x ..`Ce mica-i vacanta mare` si ce dor mi a fost de ea.. [sa-mi amintesc sa revin sa postez versurileeee] . Lunile astea au fost pline de urcusuri si coborasuri, de controverse, dezamagire, regret, extaz, experiente noi, multa fericire, dar `cel mai cel` important : mi am descoperit un nou hobby ;;)- g a t i t u l ! :>


Titlul ar fi putut fi foarte bine si `Esecuri culinare`. Am gatit, impropriu spus gatit..incercat sa gatesc ar fi o exprimare mai obiectiva : varza (numai gust de varza nu avea!) , omleta (cu tot ce gaseam in frigider si in afara lui :-s )- cateodata chiar avea gust de mancare!1 , clatite, de la care m-a durut stomacul vreo 3 zile (poza este foarte sugestiva ) si nu in ultimul rand frappeuri&co , milky-chestii.

Cele din urma `creatii culinare` erau chiar reusite , spre uimirea mea .. Lapte cu cacao sau Cafea cu lapte + ciocolata (care se topea cat laptele sau cafeaua erau calde ) + zahar (dupa gust! , cu cat mai dulce cu atat ), se amesteca bine si nu putem uita de multa, multa, muuulta frisca ! (miam yumm ) .