10 septembrie 2009


Introducere Si uneori imi trec atatea ganduri prin cap si se amesteca si nu iese nimic logic. Problema e cum reusesti sa le dai un sens , sa le pui intr-o ordine cand totul in jurul tau e un haos. Slava Domnului cand ma mai obliga mama sa mi fac curat macar in camera..ca in ganduri..well-asta e o adevarata aptitudine. Pt ca atunci cand ratiunea nu are nicio putere asupra sentimentelor , atunci sa vezi ce neinsemnate devin ele.. Cuprins Am vazut un film. In el se spunea ca- ti dai seama cand se termina iubirea. De parca iubirea s-ar termina ! poate nu mai iubesti un lucru, poate nu mai iubesti o persoana, poate nu mai iubesti sa iubesti cand iubirea nu iti e impartasita, poate nu mai iubesti viata, dar daca iubesti micile lucruri ele devin mai mari decat o iubire pierduta. Ne regasim in atatea feluri de iubiri : iubiri infantile, iubiri temporare, iubiri prostesti, iubiri frumoase -stiu,o sa zici: dar,ce? e si iubire urata? ..eh. pai e. E iubirea aia neimpartasita, e iubirea aia pierduta.. - , iubireeeee. Vreti sa stiti ce iubesc eu? iubesc dimineata,desi mi e lene sa ma trezesc devreme ; iubesc speranta, o iubesc pe nesuferita de sormea, iubesc sa mi inlocuiesc hainele de iarna cu cele de vara , iubesc primavara, iubesc sa ma simt curata, sa simt ca pot sa iau totul de la zero, iubesc un mesaj primit in mijlocul noptii de la persoana iubita , iubesc atentia, iubesc un 10 , iubesc lucrurile vechi, iubesc sa simt ca ceva imi partine,iubesc o imbratisare sincera, iubesc o adiere , iubesc sa mi tin respiratia in speranta ca o sa aud daca mi suna telefonul, iubesc puterea de a nu regreta nimic , iubesc curajul, iubesc puii galbeni, iubesc sa invat , iubesc sa fiu diferita , iubesc sa fiu iubitaaaaa 8-> .Va dati seama cate iubesc? Daca nu mai iubesc un lucru dintre ele imi raman celelalte si mereu voi fi inconjurata de iubire. Incheiere( Concluzie ) Ce sarac e Bill Gates pe langa mine !